VERKKOKAUPASTA TILATTUJEN TUOTTEIDEN PALAUTUSOIKEUS

Jos asiakas ei ole tyytyväinen verkkokauppatilaukseensa, hänellä on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Huomioithan, että palautusoikeus edellyttää, että asiakas käsittelee ja sovittaa tuotetta huolellisesti sitä vahingoittamatta. Huom! Olethan aina ensin yhteydessä Miran asiakaspalveluun, jotta voimme opastaa sinua palautuksessa. Huomioithan, että mittatilaustuotteita tai kustomoituja (brodeeraukset, muut muutokset) tuotteita ei ole mahdollista palauttaa.

Palautusosoite:

Mira-Tex Oy / Palautukset, Tuulentie 8, 21420 LIETO, puhelinnumero: 0404570970, sähköpostiosoite: mira@mira.fi

Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossa, laput paikoillaan ja alkuperäiseen pakkaukseen pakattuna. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, ehjä ja puhdas. Mira voi hylätä palautuksen, jos tuote ei ole myyntikuntoinen. Vaihto ja hyvitys tehdään vasta, kun alkuperäinen tuote on palautunut Miralle. Kun alkuperäinen tuote on palautunut Miralle, lähetämme uuden tuotteen asiakkaalle viipymättä, ellei asiakkaalle ole toisin ilmoitettu. Huomioithan, että kustomoitujen tuotteiden reklamaatioissa Miralla on oikeus korjata virhe, ja tuote tulee siksi lähettää Miralle korjattavaksi.

Jos olet saanut väärän, vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, otathan kuvat tuotteesta ja sen pakkauksesta ja lähetä ne osoitteeseen mira@mira.fi, jotta voimme ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin tilanteen korjaamiseksi.

Rahat palautetaan vasta, kun alkuperäinen tuote on palautunut Miralle. Palautamme rahat aina sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt verkkokauppaostoksensa tekemiseen. Paypal-palautukset hyvitetään Paypalin kautta ja verkkopankkimaksut palautamme asiakkaan tilille. Näissä tapauksissa pyydämme asiakkaalta tilinumeron IBAN-muodossa, jonka perusteella rahat palautetaan oikealle tilille.

MITTATILAUSTUOTTEIDEN PALAUTUSOIKEUS

Huomioithan, että mittatilaustuotteillamme ei ole palautusoikeutta. Huomioithan, että kaikki mittatilausvaatteiden tilaukset ovat sitovia mallikuvan hyväksymisen jälkeen, eikä tilausta voi siksi kokonaan peruuttaa jälkikäteen. Jos asiakas peruuttaa tilauksen kuvan piirtämisen jälkeen, Miralla on oikeus veloittaa häneltä materiaalikustannukset ja työkustannukset, jotka ovat syntyneet Miran prosesseissa ennen tilauksen peruuttamista.

Mira haluaa palvella jokaista asiakastaan 100 % tyytyväisyydellä, ja siksi Mira korjaa mielellään mittatilausvaatteen ongelman jälkikäteen. Tässä tapauksessa otathan yhteyttä osoitteeseen mira@mira.fi tai jälleenmyyjään, jonka kautta alkuperäinen tilaus tehtiin.

Jos olet saanut väärän, vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, otathan kuvat tuotteesta ja lähetä ne osoitteeseen mira@mira.fi, jotta voimme ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin tilanteen korjaamiseksi.